ღ♥ღعاشقانه هاღ♥ღ

ღ♥ღعاشقانه هاღ♥ღ

یه جایی برای به یاد آوردن عشق

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 63
بازدید کل : 25279
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

 

بهترين كدها در صبادانلود


مردم آذربایجان تسلیت

 سلام

واقعا نمیدونم چی بگم...

تسلیت بگم یا سکوت کنم...

توی یکی از انجمن ها که عضو هستم یه کاربر یه نوشته ای از هموطن آذربایجانی گذاشته

خوندنش خالی از لطف نیست

گفته یک هم وطن آذری :
سلام هموطن!
اینجا اذربایجان است,سر ایران..
یک عمر جک گفتی سکوت کردم,خر گفتی حرفی نزدم
بیگانه حمله کرد بابک را دادم,جنگ شد باکری ها را دادم..
... رضا زاده و دایی و ساعی شادی را به خانه هایتان اوردند
ولی باز گفتی و گفتی گفتی..
هموطن! اینبار نه از جنگ خبر است نه از چیز دیگری!
خانه ام ویران شده, پدر و مادر و خواهرو برادرم زیر اوارند..
کمکم کن...کمکم کن 

 

فاتحه ای برای تمام اونایی که توی زلزله جانشون رو از دست دادن بخونید بی نصیب نمیمونید



نظرات شما عزیزان:

✿ sanaz ✿
ساعت15:34---15 شهريور 1391
سلاام زینب جووونی
خووبی؟؟؟
خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ......... زیاد
کار خوبی کردی تو لوکس زدی
بلاگفا مزخرف ترین وب ساز جهانه

در مورد آهنگ وب هم خیلی مرسی
ک لینک دادی
ولی من 6 تا آهنگ گذاشتم تو وب
هرکی از هر کدومش خوشش میاد اونو پلی کنه و وب رو ببینه
مرسی از آهنگی ک دادی اونم خیلی قشنگه
هرچی از پرسپولیس باشه حرف نداره
زینب جون آیدی گذاشتی آیدی گذاشتم
اددتم کردم
بازم سر بزن
موفق بااشی
بابااااای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: lovely تاريخ: یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام حالا که اومدی تو برو تو نظر سنجی شرکت کن اگه می خوای وقتی آپ شدم خبرت کنم تو اعضای خبرنامه مشخصاتتو بذار نظر هم برای مطالبم بذار خلاصه همینجوری نیا تو و برو واسه خودت اگه تو اینایی که گفتم شرکت نکنی دعا می کنم به عشقت نرسی.... ღ♥ღشوخی کردم من هیچ وقت همچین دعایی نمی کنمღ♥ღ ღ♥ღبه امید دیدن نظراتتღ♥ღ

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to hurts-love.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com